Like ツ

Singgah Jaya

Assalamualaikum,

  Setiap hari Rabu, form 3 and form 5 ade program 'singgah jaya'. So, harini hari Rabu. Maknenye ade la program tu harini. Sebelum masuk kelas, aku pun beli makanan ngan Naaima. Aku beli makanan yang ade sos. Lepas beli makanan tu, aku terjumpe akak aku, then aku langgar dia. HAHA. Secara tak sengaje. Sos yang kat dalam plastik tu tetibe dengan sukerelanye melompat kat tudung akak aku. =.=" HAHA. Sorry You ! jangan marah taw ! Tak sengaja la ! HAHA. Tanpa berfikir panjang, dengan hati yang kejam ! Aku pun terus masuk kelas. Habis je program tu aku pon balek. Aku balek kene hujan. :'( . Kesian aku, beg basah, kasut basah, stokin basah ! Tapi takpe, kasut ngan stokin aku ade lebih. HEHE. Sekarang ni jam dah menunjukkan pukul 10:09 PM. Cakap banyak tak gune, tembak pon tak de kene mengena. Assalamualaikum dan selamat beramal. :'D

Sorry You !


Thanks ferr stalking, ILY ♥