Like ツ

Syria Tudung -..-

Macam biase, ASSALAMUALAIKUM,,

  
         Harini, pagipagi kt skolah akak aku bagi tudung syria yang aku suruh dia belikan , sampai je kat kelas,, punye lah EXCITED,, aku pun tengok tudung tu, warne hitam, TAPI... scarf dia ada warne pink kauu.. ^^".. HAHA.. Bijak betol la makcikk kedai tu.. Twu2 je aku suke warne pink =.=".. Terbaikk lah makcikk !! sayang makcikk !! HAHA..
Pape je lah.. REDHA.. huhu.. Tengs taw untuk orang yang telah berpenat lelah berjalan kaki bertungkus lumus BERRRR!!*goyangkan badan.. untuk belikan tudung ni.. sayang awak !! HAHA.. k la.. kerja KH lom siap =.=".. nanti kang ade yang nangis.. dadaa~
Wassalam....


P/s : Thank you very much to NUR ATASHYA NAJWA BINTI ZAILAN !
sayang kat u lah pompuan ! HAHA !.


P/p/s : Semua penutup untuk entry aku mesti macam hampehh kan?? =.=" 

Thanks ferr stalking, ILY ♥