Like ツ

Our Story.


Assalamualaikum,

         Ni cerite mase hari sabtu bersamaan 30 April. Petang tu aku lepak2 ngn syeda n iqbal kt bustop.. HAHA banyak jugak la gmba kitorang snap.. tapi x kn la nk tjuk semue :p.. Memandangkan kegilaan aku dah merasuk badan aku mase tu... Dengan sewenang-wenangnye, aku pon menjerit2 x tentu pasal sampai syeda ckp ggendang telinga die nk pecah.. HAHA.. Aku bwk nset mase tu, n aku bkk lagu kuat2 n melalak kat situ.. maklumlah,, nak g karoke kt bnda x de duit.. ni je y mampu.. HEHE.. Hanya syeda dan iqbal je yang tahu betapa merdunye suara aku ! HAHA :p.. pastu da lme sket syeda ajk g rumah umie.. aku pon pegi.. sampai je kat prtgahan jalan, akk aku tepon.. die ckp mak aq sroh aq gi umah abg aq kalo nk ikot g melaka nk g amek akk aq lg satu.. sape x nk ikot? HAHA.. daripade pagi,, smpai lah ke mlm.. aku x blek rumah.. =.=" penat syiakk.. tapi ok la, abg aq belanje seafood mse kt melake.. hehe.. x rugi jgk ikot.. :p.. Aq hrp dpt lepak2 lg mcm hari sabtu aritu,, aq pon x twu knp la aq hyperactive sgt waktu tu.. =.=" ape pon mase tu aq penat gile.. sampai rumah kol 2 pagi.. mne x pnt.. pnt2 pon tp best dpt lepak2.. HAHA.. 

Nak lepak ngan akak plak la ! 

Thanks ferr stalking, ILY ♥