Like ツ

It's the best birthday ever !

Hello living things ! Harini aku nak cerita pasal birthday aku. Dekat sekolah masa perhimpunan, aku nampak Teacher Wan Rohana. Macam biasa, aku pun senyum kat dia. Lepas tu dia terus panggil aku, dia suruh aku berdiri kat depan perhimpunan. Bukan tak speechless aku weyh -,- Sampai je kat depan, aku tanya dia kenapa aku kena diri kat depan. Then dia ckp, 'saya pilih awak untuk jadi pelajar contoh untuk kelas rancangan khas.' Okayy, dari situ aku dah start bangga, haha.

Time rehat, aku rehat dengan kak tashya and kak amy.
Kak Tashya : Malam ni tidur mana ?
Aku : Tidur T6 kott.
Kak Tashya : Kott ?
Aku : Haa yelaa, tidur T6.
Kak Amy : Ina, malam ni lepak rumah kak tashya nak ?
Aku : Kenapa ?
Kak Amy : Yelaa, dah lama kita tak lepak sama-sama. 'Selalukan akak ngan kak tashya je.'
Aku : Haa yelaaa. *Dari situ aku dah start curiga dengan ayat dia -,-
Pukul 8 malam, kak amy amik aku. Sampai je kat rumah kak tashya, dia suruh aku dial number laki yang kacau dia tuu sebab aku dapat free call. Aku pun dial laa number tu. Aku tanya dia siapa, tapi dia tak nak bagitau, then dia terus matikan. Dn pun terus masuk kereta. Dalam hati aku Dn touching laa tu.
Kak tashya suruh aku call lagi. Aku pun call laa tapi budak laki tu tak nak bagitau jugak dia siapa. Time aku baru habis cakap tu, aku rasa macam ada something berterabur kat belakang aku. Rupa-rupanya, Dn yang aku fikir dia touching tadi tuang tepung kat belakang aku. Aku terus terkedu seyh. Pastu Dn cakap, 'kau ingat tak macam mana kau buat aku masa birthday aku ? Macam tu laa aku akan buat kat kau, haha.' =='. Kak tashya tanya aku okayy ke tak. Aku angguk je laa tanda okay.
Dia tanya macam tu dan aku terus terfikir yang dia tak kan baling tepung kat aku, rupa-rupanya dia lagi teruk. Time aku tengah berdiri nak bersihkan tepung, dia boleh pecahkan telur atas kepala aku dari belakang -,-. Nasib baik aku kene sikit je, yang lain kene seluar dia. Padan muka kau, haha. Pastu, tengah sedap aku gelak-gelak, kak amy boleh pecahkan telur kat dahi aku. Bukan tak kuat weyh -,-.
Then, aku nampak kak tashya pergi amik tepung. Apa lagi, aku terus laa lari. Dia kejar aku then baling kat aku. Aku kejar dia balik, pastu aku amik telur yang melekat kat aku tadi, aku kesat kat muka dia. Sampai terbaring-baring kat jalan dok aku ngan dia, haha. Dn cakap, 'dah macam wrestling perempuan dah aku tengok' =='.
Habis je tepung dan telur, maka tamatlah 'Acara Baling-membaling' =='. Dah macam apa seyh aku. Pastu kak tashya pergi pancut air paip yang kat luar tu kat aku =='. Basah lencun syiakk aku. Aku dah risau nak balik nanti macam mana. Dengan baju basah + bau telur -..-. Nasib baik kak tashya baik hati pinjamkan aku baju ngan seluar. Pastu aku pun pergi mandi. Sebagai balasan dia kotorkan baju aku, aku suruh dia bersihkan, haha.
Seriously, aku terharu >,< haha. Ilebiyouu laa akak ! Terima kasih korang : ). You colouring my day ! XD.


Thanks ferr stalking, ILY ♥