Like ツ

Heiyho !



Hello living things ! Dah lama tak update kan ? Haha. Petang tadi aku pergi rumah Kak Tashya nak tengok cerita.*Salwa, sekarang percaya tak aku ada kat belakang rumah kau ? -,- Sekali sampai je rumah dia, baju tersama pulak >.< Malu aku Mah, haha. Kita dah banyak sangat chemistry kan kak ? Haha. Banyak sgt benda yg sama pasal kitorang. Kalau nak diceritakan, sampai esok tak habis. Haha. Untunglah aku masuk sekolah T6 jumpa kau kak. Banyak benda aku belajar dari kau tau tak ? Daripada dulu aku seorang budak yg blur mase Form1 kalau kau nak tau, sampai laa sekarang aku jadi budak yg 'dah keluar dari kotak'. Kau banyak ajar aku tentang kehidupan, pelajaran and manymore. Haha.

Tahun depan kau dah takda kat sekolah kan kak ? ;( Nanti dah takda sape nak tegur aku kalau aku buat salah. Nanti dah takda sape nak cubit lengan aku. Haha. Nanti dah takda sape nak ajar aku pasal matapelajaran yang aku tak faham. Nanti dah takda sape nak panggil aku budak kalau kat sekolah. Nanti dah takda sape nak teman aku makan nasi goreng >.<. Nanti dah takda sape untuk aku buli. Nanti dah takda sape blablabla. Haha. Nanti mesti aku rindu kau kan kak ? Sedih dok bila aku fikir pasal tahun depan. Nanti mesti banyak benda berubah. InsyaAllah aku jadi budak baik tahun depan.*Jadi baik semata-mata nak elak daripada kena libas ngan kau >.<. InsyaAllah aku turun time kau amik result tahun depan ;) Kau nak tau tak kak ? Dulu-dulu masa aku ade kucing, aku selalu cerita masalah aku kat dia. Sekarang aku dah takda kucing, tapi aku ada kau ;) Kau laa tempat aku nak cerita masalah-masalah aku. Kau laa tempat aku nak kongsi suka-duka. Ceh ayat, haha.

Okayy, aku ngaku aku memang manusia kerek. Kan ? Haha. Aku juga manusia yg kuat touching. Tapi setahu aku la kan, manusia yg kuat touching ni dalam masa yang sama, dia seorang yang sweet jugak. Haha.

She is my friend, she is my bestfriend, she is my ''girlfriend'', and absolutely she is my sister ;)




Thanks ferr stalking, ILY ♥